poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Przykłady afirmacji

    

       Podam w tym poście różne przykłady modlitw, na codzienne rozterki.
Każdy tak na prawdę może sam sobie taką modlitwę stworzyć, ale służę pomocą i je ułożę.
Jeśli ktoś by chciał modlitwę na konkretną sprawę proszę piszcie.





Modlitwa dodająca siły i odwagi

"Pan światłem i zbawieniem moim.
Kogóż mam się lękać?
Pan obroną mego życia.
Przed kim mam się trwożyć?
Zostałam olśniona Bożą Obecnością,
Dlatego jestem spokojna, niewzruszona i pełna ufności.
Niczego się nie lękam, żadna obawa nie zajmuje mej uwagi,
ponieważ Bóg obecny jest we wszystkim co istnieje.
W Nim żyję i w Nim  się poruszam, czego więc miałaby się lękać?
Bóg osłania mnie swymi skrzydłami, zaś strumienie Jego pokoju płyną w moim wnętrzu.
Nie obawiam się ludzi, trudnych warunków, wydarzeń i okoliczność, ponieważ Bóg jest ze mną.
Ufność w nim złożona wypełnia moją duszę, czego więc miałabym się lękać?
Żyję w Jego Obecności, więc nic złego nie może mnie dotknąć.
Nie lękam się o swoją przyszłość, ponieważ Bóg jest ze mną.
On jest miejscem mego zamieszkania.
On też okrywa mnie swoim pancerzem.
Bóg mnie stworzył i nieustannie pokrzepia mą duszę.
Jego mądrość wszędzie mnie prowadzi, nie mogę więc zbłądzić.
Bóg jest mi bliższy niż oddech, dłonie czy stopy."
 
Niektóre fragmenty wzięte z Psalmu 27 oraz  z książki Joseph`a Murphy`ego "Prawa Umysłu".

Zaznaczyłam na niebiesko fragmenty, które najczęściej sama odmawiałam. Skracając modlitwę wybrałam najbardziej optymistyczne zdania. Nie mówisz wtedy o lęku, bojaźni tylko same pozytywy. Na samym początku jednak warto odmawiać wszystko, żeby zrozumieć sens modlitwy.




Modlitwa Szczęścia

"Jestem zdrowa, bogata i szczęśliwa.
Wszystkiego mam w nadmiarze.
Bóg prowadzi mnie właściwymi ścieżkami.
Pomaga w dokonywaniu odpowiednich decyzji.
Bóg wypełnia moją duszę i moje ciało dobrą energią."



Modlitwa Powodzenia (w życiu)

"Zostałam stworzona przez Boga, który nieustannie pokrzepia moją duszę.
Bóg zawsze mną kieruje i sprawia, że każdy mój dzień jest piękny.
Wierzę, że moc Wszechmogącego otacza mnie i sprawia, że dobrze mi się wiedzie.
Przyciągam tylko dobro, bo dobro daję.
 Z ufnością spoglądam w przyszłość.
Bóg jest ze mną i ciągle mnie wspiera.
Bóg mnie kocha i troszczy się o mnie"

Modlitwa o Talent

"Bóg otwiera przede mną zamknięte drzwi.
Ukazuje mi moje ukryte talenty i kieruje mnie na właściwą drogę."


Często powtarzaj te słowa:
"W dzień i w nocy wszystko mi sprzyja."
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz