środa, 24 kwietnia 2013

Pieniądze leżą na ziemi


         
    Czasami zdarzy się, że znajdziemy jakieś pieniądze na ziemi. Nieraz jest to 1gr, 1zł czy 5zł lub nawet wiece. To jest czysty przypadek i nie powinniśmy brać tego powiedzenia dosłownie.
Co przez to rozumieć? Chodzi o to, że mamy w życiu liczne OKAZJE i różne sposobności na to aby się wzbogacić.




Wszechświat chce naszego dobra.Po co tu jesteśmy? Jaki byłby sens istnienia ludzi na Ziemi jeśli nie w jakimś celu? Każdy z nas zasługuje na szczęście i dobrobyt. Tak DOBROBYT!!!
Nie jesteśmy skazani na jakiś LOS. Sami możemy sterować swoim życiem. Sami jesteśmy dla siebie STEREM na swym okręcie, którym jest nasze życie. Czasem wody życia są spokojne czasem są burze, huragany, ale to my jesteśmy odpowiedzialni za siebie. To my musimy zawładnąć naszym życiem nie inni.
Módlmy się za siebie. Módlmy się o nasze szczęście, bo na nie zasługujemy.

"Zasługuję na szczęście i dobrobyt. Zasługuję na wszystko co najlepsze. Jestem wyjątkowa i przyciągam do siebie same wyjątkowe rzeczy i zdarzenia. Bóg mnie kocha i troszczy się o mnie".

"Pieniądze leżą na ziemi tylko trzeba je podnieść, a wcześniej rozglądać się".
Tak często mawia mój Tata. Sens w tym, że powiedzenie nie jest takie dosłowne jak się nam na pierwszy rzut oka wydaje. Jak pisałam na początku można czasem coś znaleźć. Tak samo jak można czasami coś wygrać w totka. To łud szczęścia. Żeby na serio mieć kasę i żyć w dobrobycie trzeba się ciut wysilić. Trzeba dać coś z siebie. Jest to na pewno - dużo chęci, praca i nauka.
Nic nie przychodzi łatwo. Mówi się, że życie jest ciężkie i nie jest lekko. Ja nie lubię tego powiedzenia i go nie wymawiam na głos. Myślę, że przynosi pecha. Przyciąga nieszczęścia, ale to moje zdanie. Wcześniej pisałam o prawie przyciągania, poprzez które przychodzą do nas różne zdarzenia i rzeczy. Trzeba uważać o czym sie myśli i mówi. Dlatego stwierdzenie "życie jest ciężkie" nie jest dobrym i pozytywnym zdaniem. Warto go unikać, by ustrzec się przed kłopotami.
Jednak w życiu jak w kalejdoskopie jest różnie. Czasem z górki czasem pod górkę. Trzeba być napewno cierpliwym i mieć w sobie dużo pokory. Jeśli będziemy chcieli zmiany na lepsze, będziemy mocno jej pragnęli - STANIE SIĘ.
Jak mówi Biblia: "Proście, a zostanie Wam dane". Pragnienie musi być dobre. Musimy wiedzieć, że nie szkodzi innym. Wtedy jest OK.  Gorzej jak jest na odwrót. Pamiętajcie, że wszystko do nas wraca. Dlatego warto być dobrym i warto pomagać. Warto też dawać np. niepotrzebne rzeczy - ciuchy, zabawki itd. Ja oddaję ciuchy do opieki społecznej w Policach. Mam koło domu taki punkt, gdzie z chęcią biorą wszystko. Jak nie mam komu oddać z otoczenia rzeczy daję tam. Ja jestem zadowolona, że się pozbywam tzw. gratów, a inni są szczęśliwi, bo mają co na siebie włożyć.





Pieniądze leżą na ziemi to stwierdzenie, że trzeba się rozglądać, bo w życiu jest pełno ciekawych okazji. Bądźmy otwarci na wszystko. Często jesteśmy zbyt nieufni i wystraszeni. Strach jest paraliżujący co ans zatrzymuje i nie pozwalana rozwinięcie skrzydeł.
Nauczyłam się, że trzeba umieć słuchać innych. Często okazuje się, że nasze szczęście jest tuż obok. Jak w przypadku posta "Pamiętnik". Nie trzeba wcale patrzeć na dalekie kraje, by było dobrze a nawet znakomicie. Przysłowie "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma" okazuje się prawdą, ale do czasu kiedy już znajdziemy się w tym cudownym miejscu. Nagle zauważamy,że jest tak samo jak było wcześniej. To my musimy się zmienić oraz zmienić nasze patrzenie na świat. Trzeba zmienić podejście do siebie i innych. Musimy nauczyć się widzieć świat w różnych kolorach. Nie tylko w jednym i  w dodatku szarym. Sprawmy żeby świat był lepszy przez to, że my się zmienimy i będziemy lepsi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz