wtorek, 21 czerwca 2016

Moja Pasja


Witam Kochani.

Jak cudownie pójść na dwór. Pooddychać świeżym powietrzem. Być wśród zieleni  i kwiatów. Połączyć się z Matką Naturą. Wziąć kilka głębokich oddechów.
Usiąść lub się położyć i popatrzeć w niebo, na chmury. Poobserwować owady i małe zwierzęta. Posłuchać śpiewu ptaków, szumu wiatru i innych odgłosów natury.




Ja lubię robić zdjęcia przyrodzie. Interesuje mnie makrofotografia. Czyli kwiatki, owady, różne małe przedmioty itp. Bardzo pasjonuje mnie też rola światłocienia. Zwłaszcza przy zachodzących słońcu. Lubię robić zdjęcia też pod słońce. Kombinować z fotami.

Wszyscy idą, a ja zwykle zostaje w tyle, bo coś zauważyłam ciekawego. A to piękny kwiat, a to robaczki, motylki, ciekawy listek  😋
Wiele jest rzeczy, które przykłuwają mój wzrok. Uwielbiam to  !!!
To tylko jedna z moich pasji, których jeszcze parę mam :P

Wstawię parę fotek z dzisiejszego pobytu na działce.
Zdjęcia robione komórką.
 Też wychodzą
;)




:D

Warto mieć pasję. Najlepiej w ogóle żyć z pasji.
Pomyśl jakby cudownie byłoby robić coś co lubisz i na tym zarabiać. Pieniądze wtedy same przychodzą dosłownie, bo jesteśmy tak pochłonięci zajęciem, że się nie martwimy o nic.
Wiadomo w życiu bywa różnie. Ale dążmy do tego by robić to co kochamy. Do tego zostaliśmy stworzeni.
Chcesz żyć czy przeżyć???

Wszystko jest możliwe, tylko sami stwarzamy sobie bariery. Nasz umysł szaleje. Źle nam podpowiada, mąci, stwarza strach i zwątpienie. Nie słuchaj go!!!
Wsłuchaj się w swoje SERCE <3
 

Tylko ono wie czego pragniemy. Czego chcemy. Co powinniśmy zrobić. Jaką drogę obrać.
Posłuchaj.
Najlepszym miejscem żeby dowiedzieć się co mówi nam serce jest ciche miejcie. Łono natury. np. las., działka czy park.

Powodzenia
Pozdrawiam
Basia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz