wtorek, 14 czerwca 2016

Piękny poranek


Witam.

Dziś wstałam rano, żeby wyszykować dzieci do przedszkola.
Mąż po nocce więc "moja kolej" :P
Dzieci nawet szybko wstały i się ubrały. No może Syn trochę marudził więc pomogłam mu ubrać skarpety. Zjedli śniadanko. Córka jak zwykle kulki czekoladowe z mlekiem, a synek parówke. Kazałam ubierać buty, bo była już pora żeby wychodzić. Córka dziś się ubrała odświętnie , to już ostatnie dni w zerówce (ale chodzi do przedszkola), i idą chyba ze swoją panią do restauracji. Chyba, bo ja wciąż myślałam, że to jutro. No i w związku z tym szukaliśmy butów, bo do sukienki raczej adidasy nie pasują. Na szczęście szybciutko je znalazłam. I wyszliśmy. Przedszkole blisko jakieś 5 minut drogi piechotą.




W drodze do przedszkola zaczęłam czuć swoją wyjątkowość. Wczoraj przed snem słuchałam jeszcze na YouTube pani Nelly Radwanowskiej. Być Tu i Teraz
Polecam posłuchać.
Idąc usłyszałam śpiew ptaków, szum wiatru, świeżość poranka.
Wielu osobom powiedziałam dzień dobry.

Czemu pisze o wyjątkowości?
Bo każdy z nas jest wyjątkowy. Każdy jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. To znaczy, że możesz być sobą i tylko wtedy będziesz szczęśliwy.
Nie rób tak jak robią inni, bo to nie jesteś Ty.
Nie musimy się przypodobać żeby być szczęśliwymi. Nie musimy być lubiani przez innych,  żeby być szczęśliwymi. Szczęście stanowimy sami. Nie inni na to wpływają.
Jeśli polubimy i pokochamy siebie samych wówczas będziemy zadowolni z życia.
Sami kreujemy swoją rzeczywistość. Sprawmy by była ona piękna.
Zauważmy wreszcie w tym szybkim świecie piękno przyrody. Zwolnijmy,  a dopiero otworzą się nam oczy.
Zacznie się nam powodzi w sferze materialnej, i nie tylko. Całe nasze życie może być cudowne i wspaniałe. 

Pomyśl jakbyś nie musiał nigdzie biec czy gnać.
Jakbyś się czuł/ czuła???
Oddychaj głęboko. Poczuj otaczające Cię zapachy natury i jej piękno.

Dobrze odzwierciedla to reklama PrincePolo z Mozilem. Jestem sobą ☺
Bądźmy autentyczni.




Dzieci odprowadziłam i wyszłam z przedszkola. 
 Szłam z uśmiechem na twarzy. A u nas w Polsce to jest dziwne. "co ona się tak śmieje?" "co jej tak śmieszno?"  itp.
U nas każdy tylko marudzi i narzeka.
Ale nie ważne ja jestem szczęśliwa i będę rozsyłać radość.

Wracając podziwiałam przyrodę. Lubię patrzeć na kwiaty są tak kolorowe. Jest po drodze  taki żywopłot, na którym jest pajęczyna, a na niej z rana rosa. Piękny widok.
Potem idąc wystawiam rękę by móc poczuć energię innego krzaczka. Dziś była na nim rosa. A wibracje olbrzymie. Cudowne uczucie.
Wiecie, że Matka Natura daje nam energię? Ale pod warunkiem, że ją dostrzeżemy i poprosimy o nią. Wszystko jest energią.
Ważne by żyć w zgodzie z naturą.
Cieszyć się  życiem i być Tu i teraz 😆

Pozdrawiam
Basia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz