piątek, 10 stycznia 2014

Zodiak nasz PAN LOSU?


                       Tak sobie leżałam i odpoczywałam po całym dniu wrażeń. Najpierw zadzwoniła koleżanka z pracy. Pogadałam z nią chwilę. Położyłam się znowu. Znów za moment zadzwonił telefon. Dobrze, że dałam na cichy głośnik :P Nie cierpię jak mnie straszy swym dzwonkiem ustawionym na całą parę komórka. Chyba nikt z Was nie lubi. :(

No odebrałam, a tam "Witaj właścicielu tego numeru..." dalej nie wiem co facet nagrany gadał, bo zwyczajnie się rozłączyłam. Kolejne naciągactwo. *Wyślij SMS, a wygrasz 10 000zł* :D
Ojjj trzeba zablokować tego typu numery. Mierzi mnie to! I nie lubię gadać z robotem :P


No, ale do rzeczy. Tak sobie chciałam odpocząć i nagle stwierdziłam, że muszę coś napisać.

W pracy koleżanki rozmawiały dziś o znakach zodiaku. Jakie to są osoby spod danego zodiaku. Ja tylko słuchałam, ale dyskusja była zaciekła. Jakby to świadczyło o człowieku. Głównie mówiły o podwójnych znakach czyli np. Wadze, Rybach, a już w szczególności o Bliźniętach. Spod, którego nie będę ukrywać ja jestem. Mówiły, że to osoby roztrzepane, mające dużo pomysłów, ale nie kończące spraw.
I tu pozwolę sobie na wklejenie takiego rzekomego opisu z internetu:

Bliźnięta – opis znaku Zodiaku

Bliźnięta(23.05 – 21. 06)
słowa kluczowe: Myślę i mówię, zbieram i przekazuję informacje. Jestem gadatliwy, ciekawski, towarzyski.

Cechy charakteru
Główną sferą zainteresowania Bliźniąt jest zbieranie informacji i przekazywanie ich. Są zmienne i elastyczne. Sprytne i błyskotliwe, lubią intelektualne konwersacje i szybko się nudzą, gdy nie otrzymują wystarczającej stymulacji dla swojego umysłu. Umieją się oddzielać emocjonalnie od innych, dzięki czemu są obiektywne, ale mogą być odbierane jako chłodne i zdystansowane. Łatwo zdobywają wiedzę, lecz nie zawsze jest ona głęboka i wyspecjalizowana, gdyż Bliźnięta nie potrafią się dłużej koncentrować na jednym zagadnieniu i szybko zmieniają zainteresowania.
Główne zalety
Ciekawość Bliźniąt umożliwia im zdobycie wszechstronnej wiedzy. Potrafią być obiektywne i podejmować racjonalne działania, nie zakłócone emocjami. Mają cięte, nieco ironiczne poczucie humoru.
Główne wady
Łatwo rozpraszają się, wiele rzeczy zaczynają i nie kończą. Mają skłonność do żonglowania faktami bez głębszego zaangażowania emocjonalnego. Wieczne powątpiewanie. Tendencja do racjonalizowania uczuć.
Kobieta
Jest typem błyskotliwej intelektualistki, oczytanej i ciekawej świata, a jednocześnie nieco chłodnej.
Mężczyzna
To dowcipny, uroczy, błyskotliwy flirciarz. Niestały w uczuciach. Typ Piotrusia Pana, wieczny chłopiec.
Przyjazne znaki:
Waga, Wodnik, Baran, Lew (mój mąż -he he)

tekst ze strony: http://www.astrolabium.pl


Po co to wszystko?
Piszę o tym, bo ja nie wierzę w horoskopy. Nie czytam ich wcale. W tekście powyżej doczytałam się wielu racji, jak też wiele fałszu.
Faktycznie lubię się uczyć, apotem wiedzę przekazywać innym. Nie lubię plotkować, a z tekstu wynika, że bliźnięta to kochają. "Główną sferą zainteresowania Bliźniąt jest zbieranie informacji i przekazywanie ich". Ja te ujście znajduje w czymś innym. Dużo czytam o rozwoju osobistym i potem chcę to przekazać. Stąd ten blog. Znalazłam też świetną firmę, gdzie mogę dzielić się zdobytą wiedzą na temat produktów, które posiadają. Prawdą jest, że mam wiele pomysłów  i nie zawsze uda mi się je osiągnąć. Prawdą jest też, że szybko się nudzę - stąd może nie dokończone plany i marzenia? Prawdą jest, że kiedyś miałam różne wizje na swoją przyszłość (zawodową). Teraz jednak walczę z tym i chcę się zmienić. Pomału i osiągnę ten cel.

Piszę to dlatego, żeby uświadomić Wam, że nie warto się szufladkować. Przecież każdy z nas jest inny. Każdy z nas został stworzony w innym świetnym celu. Tak na prawdę otaczają nas te same niby znaki zodiaku, a przecież każdy z nas jest odmienny. Nie ma takiego samego. 
Sami jesteśmy panami swego losu, nie horoskopy czy wróżby, a tym bardziej to jakim zodiakiem jesteśmy. Znam wielu bliźniaków i co każdy różni się od siebie. Jeden jest spokojny inny "głośny" czy bardziej chcący być w centrum uwagi. Wszystkiego można się nauczyć jeśli się chce. Nawet pokonania wad!!!
Tak na prawdę, każdy z nas jest czasem leniwy. Ciężko podjąć nam jakąś ważną decyzję (jak np. zmianę pracy). Wolimy narzekać i patrzeć gdzieś gdzie nas nie ma, bo tam jest z pewnością lepiej. Często jednak sprawdza się przysłowie, że "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma", Jak się już w tym kraju mlekiem i miodem płynącym znajdziemy okazuje się, że jest podobnie jak tam skąd przyszliśmy a może gorzej.
Także radzę się zastanowić i jeśli chcemy coś zmienić to zróbmy to!!!
 Do odważnych świat należy.  Niech nas pamiętają. Zostawmy po sobie jakiś mądry ślad, a nie tylko nagrobek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz