niedziela, 22 września 2013

Precyzyjne myślenie


       Dziś chciałam coś sprawdzić i zrobiłam test.
Leżąc z zamkniętymi oczami próbowałam przez jakiś czas myśleć tylko o jednej rzeczy. Tą rzeczą było jabłko, czemu? pierwsze przyszło mi na myśl.
Jaki jest rezultat? Myślenie o jednej rzeczy jest bardzo trudne. Tak wiele myśli napływało do głowy. Wciąż musiałam wręcz sobie przypominać, że miałam myśleć o jabłku.




Myślę, że jest to i tak dobre ćwiczenie, żeby wyrobić sobie nawyk. Co potem prowadzi do myśleniu o swoim celu głównym.

Jest to precyzyjne myślenie. Skupienie się na tym jednym czymś.
Ja zawsze miałam rozbiegane myśli i wiele pomysłów na raz. Dla mnie test był trudny, ale nauczę się tego. Nie poddam się łatwo!
Wam radzę też nabyć tę umiejętność. Przyda się w codziennym życiu, jak też w dążeniu do doskonałości i osiągnięciu tego czego chcemy.

Sprawdźcie sami na sobie czy to potraficie zrobić.
Idźcie do spokojnego miejsca np. sypialnia, park, las. Wymyślcie sobie jakąś rzecz i starajcie się myśleć tylko o niej. Od razu powiem, że mężczyznom jest to zrobić łatwiej. Kobiety wciąż o czymś myślą, a to że trzeba kupić mleko, zrobić pranie, kupić dzieciom buty itp. Nie to żebym mężczyzn faworyzowała, ale to prawda. Facet jak się za coś weźmie to robi to do końca. :P Jak ma określony cel. Kobiety też to potrafią, ale muszą się nauczyć. Zachęcam do ćwiczeń. Codziennie np. rano po przebudzeniu lub przed pójściem spać. Skup się na jednej rzeczy na raz przez jakieś 10-15 minut.

Powodzenia :)
Ja też będę ćwiczyć. Potem dodam posta jakie były rezultaty.


Po pary tygodniach stwierdzam, że:
Rezultaty są mizerne :(
Jak się ma zbyt wiele na głowie to myśli błądzą to tu to tam. Ciężko skupić się na jednej rzeczy. Najlepiej wszystko sobie zapisać. Na przykład pisać pamiętnik czy dziennik, w którym opisujemy zdarzenia i jakby się  pozbywamy wszystkiego.
Zachęcam do ćwiczeń na skupianiu myśli na jednej rzeczy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz